E-mesečnik za mlade

E-mesečnik za mlade iz programa To sem jaz. 

Izšla je marčevska izdaja z naslovom Stoj za seboj ali zakaj se postaviti zase.

Klik, klik … TUKAJ

____________________________________________________________

PLANINCI NA GORI OLJKI

V soboto, 18. 3. 2023, smo se planinci odpravili na Goro Oljko. To je hrib v bližini Velenja. Lepo je viden že iz avtoceste, saj na njegovem vrhu stoji mogočna cerkev svetega Križa z dvema zvonikoma. Nekaj metrov pod vrhom pa stoji planinski dom. Do vasi Podgore smo se pripeljali z avtobusom, potem pa smo se povzpeli po Martinovi poti. Videli smo veliko spomladanskih cvetlic, na vrhu pa smo se naužili toplega sončka in lepega razgleda na Paški Kozjak, Posavsko hribovje, del Pohorja, Karavanke ter Kamniško Savinjske Alpe. Družbo so nam delali tudi planinci iz Izlak, vodila pa nas je vodnica Lučka Kokole.

Imeli smo se zelo lepo in že se veselimo naslednjega izleta. 

 

Mentorica: Katarina Drolc

Zapisala: Tanja L.

_______________________________________________

NOGOMET: Napredovanje učencev  OŠ Toneta Okrogarja v polfinale državnega tekmovanja 

V torek, 14. 3. 2023, je na OŠ Dornberk potekalo četrtfinalno državno tekmovanje v nogometu. Na tekmovanje so se uvrstile najboljše ekipe iz področnih tekmovanj, in sicer: OŠ Toneta Okrogarja, OŠ Dornberk, OŠ Rodica in OŠ Dragomirja Benčiča-Brkina Hrpelje.  Igra je potekala po Bergerjevih tablicah, vsak z vsakim. Naši učenci so prikazali veliko taktično-tehnično širino ter z nekompromisno in borbeno igro zasluženo napredovali v nadaljnje polfinalno državno tekmovanje, kamor se uvrsti 16 najboljši ekip v državi.

REZULTATI

OŠ TONETA OKROGARJA (1) : (1) OŠ DORNBERK

strelec: Jaka G.

OŠ TONETA OKROGARJA (1) : (1) OŠ RODICA

strelec: Klemen K.

OŠ TONETA OKROGARJA (10) : OŠ DRAGOMIRJA BENČIČA-BRKINA HRPELJE

strelci: Maj H., Klemen K., Anže B., Tin Ž., Jaka G.

ČESTITAMO, GREMO NAPREJ!!!!

Ekipa: Klemen Kaučič, Tin Železnik, Blaž Gracar, Anže Baš, Nej Timon Podkrajšek, Maj Hadžić, Jaka Goršek, Jure Goršek, Tevž Rokavec, Emil Kruškić

 

Trener: Danilo Lisec

_____________________________________

Gregorjevo na PŠ Kisovec

Učenci in učiteljice podružnice Kisovec imamo zelo radi slovenske praznike. Zato ni naključje, da smo si izbrali praznik pomladi in ljubezni. Verjetno že veste, da govorim o Gregorjevem.  

V preteklosti je 12. marec veljal za prihod pomladi. Svetli del dneva je postal daljši kot temni. Rokodelci niso več delali pri umetni svetlobi, zato so v potoke, reke »vrgli luč v vodo« gregorčke. To so doma izdelane ladjice, na katerih je prižgana svečka.  

Gregorjevo povezujemo tudi z zaljubljenci, saj se na ta dan ptički ženijo.  

V prispevku si lahko ogledate izdelavo gregorčkov in spust »luči v vodo« na Lokah.  

Zapisala: Monika Tori  

__________________________________________

Obisk mizarske delavnice v podjetju OSTROŽNIK

Učenci obveznega izbirnega predmeta Obdelava gradiv: Les so učilnico oz. šolsko delavnico zamenjali za pravo delavnico. Obiskali so družinsko podjetje Ostrožnik.  

Na sedežu podjetja, v Zagorju, nas je sprejela ga. Janja Arh in nam predstavila njihovo podjetje, nato pa nas je vodila skozi celoten postopek izdelave izdelka, od ideje do končnega proizvoda. Učencem je najprej predstavila postopek svetovanja in izmere pohištva ter program za izris naročenega  proizvoda. V programu so narisali tudi škatlo, ki so jo nato učenci izdelali med obiskom delavnice.  

Po izrisu so učenci svoje delo nadaljevali v delavnici. Tam so se spoznali s stroji za obdelavo lesa, ki jih potrebuje mizar za izdelavo pohištva ter skupaj z mojstri pripravili material, ki so ga kasneje uporabili za sestavljanje končnega izdelka – škatle.  

Učenci so pri sestavljanju škatle ugotovili, da je potrebno biti zelo natančen in vedno najprej razmisliti, kako se bo sestavljajo izdelek.  

Hvala podjetju Ostrožnik in ge. Janji Arh, da nas je sprejela v svoji delavnici in učencem predstavila njihovo delo. Hvala za podarjene škatle, ki smo jih že uporabili v učilnici tehnike.

Maja Kušar, učiteljica tehnike

_______________________________

Dostopnost