Delo z nadarjenimi učenci

Kaj pomeni biti nadarjen učenec?

Med nadarjene oziroma talentirane štejemo tako tiste z dejanskimi visokimi dosežki, kot tudi tiste s potencialnimi zmožnostmi za take dosežke. Po zakonu so nadarjeni tisti učenci, ki presegajo po svojih intelektualnih in/ali ustvarjalnih sposobnostih večino (90%) svojih vrstnikov.
Nadarjenim učencem namenjamo posebno skrb, ki je v skladu z njihovimi značilnostmi in potrebami. Ker pri rednih urah hitro obvladajo snov in se pričnejo dolgočasiti, jim ponudimo tudi drugačne oblike dela: v majhnih skupinah, v sproščenem in prijateljskem vzdušju, z najzanimivejšimi vsebinami, zunanjimi gosti …

 

V postopku odkrivanja nadarjenih učencev sodelujemo učitelji, šolska svetovalna služba, starši in po potrebi tudi zunanji strokovnjaki. Poteka v treh stopnjah:

  • evidentiranje učencev, ki bi lahko bili nadarjeni, pri čemer se upoštevajo različni kriteriji (učni uspeh, dosežki, tekmovanja, mnenje učiteljev in šolske svetovalne službe, hobiji,…),
  • identifikacija nadarjenih učencev zajema poglobljeno in podrobnejšo obravnavo učencev,
  • seznanitev in mnenje staršev.
Deli ...Email this to someoneTweet about this on TwitterPrint this pageShare on FacebookShare on Google+